Virtual Outfits – 3D mados e. prekybos platforma
Interaktyvi 3D internetinė platforma, skirta aprangos e. prekybai

Klientas
Virtual Outfits gimė Los Andžele, Kalifornijoje – pasaulio mados ir naujų idėjų centre, kur įžymybės bei influencerių kultūra diktuoja stiliaus tendencijas. Įmonę įkūrė pažangiai mąstanti komanda, suvienijusi inžinierius, e. prekybos ekspertus ir mados entuziastus.Problema
Įmonė siekė sukurti skaitmeninę erdvę, kurioje naudotojai galėtų derinti drabužius, eksperimentuoti su įvaizdžiais ir viską matyti 3D formatu. Svarbiausi reikalavimai: greita veikimo sparta, galimybė keisti avataro išvaizdą – kūno proporcijas, odos atspalvį, plaukų stilių – ir interaktyviai pritaikyti drabužius bei aksesuarus.Sprendimas – 3D mados e. prekybos platforma
Sukūrėme pažangią internetinę platformą, kurioje derinami mados katalogai, vartotojų bendruomenė ir 3D vizualizacijos galimybės. Vartotojai gali kurti asmeninius įvaizdžių katalogus, kuriuos kiti peržiūri, vertina ir netgi redaguoja. Galutiniai deriniai, drabužiai ar aksesuarai, gali būti įsigyjami tiesiogiai platformoje.Pirmasis iššūkis buvo sukurti reguliuojamus 3D žmogaus modelius su tikrovišku skeletu, kad būtų galima keisti ūgį, klubų, pečių ar liemens plotį. Avatarai turėjo ne tik stovėti, bet ir „vaikščioti podiumu“, demonstruoti aprangą scenoje, o vartotojai – komentuoti jų įvaizdžius.
Toliau įgyvendinome automatinį odos tono ir veido pritaikymą pagal nuotrauką, šukuosenų keitimą ir parametrinius drabužių modelius, kuriuos galima koreguoti pagal formą, audinį, spalvą. Sukūrėme „sluoksniavimo“ algoritmą, leidžiantį natūraliai derinti apatinius drabužius, marškinėlius, švarkus, striukes ar paltus.