Efektyviai perkelkite savo produktus į e. prekybą

Norint sėkmingai vystyti verslą, būtina nuolat didinti dėmesį savo produktams ar paslaugoms. Tai neatsiejama kiekvienos įmonės sėkmės dalis. Nuo fizinių lentynų iki internetinių katalogų, nuo tiesioginio pardavimo iki pažangių vartotojo sąsajų ir užsakymų valdymo sistemų, viskas prisideda prie klientų pritraukimo.

Mes visada ieškome, kaip sudominti potencialius klientus, kuo juos „užkabinti“. Šiandien dauguma jų pirmiausia ieško informacijos internete: „Google“ paieškoje, socialiniuose tinkluose ar įvairiose svetainėse, ir dažniausiai pirkimą atlieka būtent įmonės el. parduotuvėje.

Kliento kelias nuo pirmo kontakto iki pirkimo yra toks pat svarbus kaip ir anksčiau fizinėse parduotuvėse. Norint, kad klientas liktų patenkintas, visa patirtis turi būti patogi, greita, draugiška naudotojui, tačiau kartu informatyvi ir leidžianti jam tyrinėti. Net jei tai trumpa kelionė iki pirkimo – būtina ją optimizuoti. Mažos detalės gali turėti didelę įtaką, jei kažkas patrauks akį, vartotojas gali likti ilgiau ir apsispręsti pirkti.

Kodėl tai svarbu?

Elektroninė prekyba yra viena svarbiausių šiuolaikinio verslo sričių, jos apimtys nuolat auga. Kasmet mažmeninės prekybos augimas siekia 1–1,8 %. 2020 m. e. prekybos dalis pasiekė 17,8 %, 2021 m. – 19,6 %, o 2022 m. prognozuota net 21 % (pagal „Tradingeconomics“ duomenis).

Tai reiškia, kad šiuo metu e. prekyba yra ne tik reikšminga, ji tampa būtinybe. Įmonės, kurios neseka tendencijų, rizikuoja prarasti klientus ir savo konkurencinį pranašumą. Tuo tarpu konkurentai, kurie žengia koja kojon su naujovėmis, gali po truputį perimti jūsų rinkos dalį.

Verslo perkėlimas į internetinę erdvę yra didelis žingsnis pirmyn, ypač jei tai darote savarankiškai, be didelės išorės pagalbos. Šiuolaikiniai klientai tikisi personalizuotos patirties, greito aptarnavimo ir sklandaus proceso. O įmonės, kurios tai supranta, ne tik išsaugo klientus, bet ir kuria ilgalaikį pasitikėjimą.

Pirkimo įpročiai keičiasi, o kartu su jais keičiasi ir klientų lūkesčiai. Todėl verslai turi prisitaikyti, jei nori neatsilikti ir išlikti konkurencingi.

Naudotojo patirties (UX) svarba e. prekyboje

Kalbant apie e. prekybą, svarbu suprasti, kad prekių pardavimas per svetainę ar mobiliąją programėlę – tai tik minimalus veiksmų rinkinys. Verslo suinteresuotiems asmenims svarbiausia yra tai, kad vartotojas sugrįžtų ir vėl pirktų per jų platformą. Vartotojo lojalumas tiesiogiai lemia augančius pelnus.

Turime pripažinti, kad šis aspektas daro e. prekybos sritį labai patrauklią įvairiems sprendimams, pavyzdžiui: 3D modeliavimui, virtualiajai realybei, interaktyviems produktų katalogams ar net bendruomenės kuriamoms duomenų bazėms. Galimybių yra be galo daug, o sprendimų įvairovė įspūdinga.

Pardavimų piltuvėlis grindžiamas skaitmeninių produktų funkcijų įvairove. Norint pasiekti sėkmę, būtina suprasti pagrindinius pardavimų piltuvėlio principus ir pasiūlyti klientui sprendimus, kurie būtų orientuoti į jo poreikius, informatyvūs ir įtraukiantys.

Pardavimų piltuvėlis gali būti pateiktas tiek svetainėje ar nukreipimo puslapyje, tiek mobiliojoje programėlėje ar net išoriniame šaltinyje. Pavyzdžiui, galima pasiūlyti peržiūrėti 3D modelius produktų kataloge ir leisti vartotojams keisti jų spalvą, stilių, pridėti ar pašalinti elementus.

Kitas pavyzdys – VR (virtualios realybės) patirtis, kai klientas gali matyti aplinką, keisti produktus, juos apžiūrėti, perkelti ar pašalinti objektus, o galiausiai, turėti galimybę įsigyti produktą vis dar būdamas virtualioje erdvėje (t. y. konversija į pirkimą).

Išmanios e. prekybos integracijos

Kadangi konkurencija e. prekybos srityje stiprėja ir toliau vystosi, mažmenininkai turi atsakingiau rinktis technologinius sprendimus. Vien paprastų (ir nebrangių) integracijų nebeužtenka, kad pasiektumėte operacinį efektyvumą. Priešingai, kai kurios integracijos gali ilgainiui kainuoti daugiau, nes sistemas teks iš naujo pritaikyti prie kitų sprendimų.

Prastai parinktos integracijos gali sukelti daug problemų, stresą darbuotojams, neefektyvų užsakymų valdymą, klientų nepasitenkinimą, nenuoseklų pirkimo kelią ir galiausiai mažus konversijų rodiklius. Tačiau tinkamai įgyvendintos e. prekybos integracijos gali padėti verslui augti. Svarbiausia, kad tai būtų gerai apgalvotas ir įgyvendintas sprendimas.

Produktų perkėlimas į internetą, tai ne tik atsiskaitymas ar siuntimas. Tam reikalinga strategija. Visa turima informacija apie klientų poreikius, produktų naudą, prekės ženklą, įmonės tikslus ir vertybes turi būti apjungta efektyviam e. prekybos modelio kūrimui.

Sėkmės istorija: EasyCAD – e. prekybos 3D CAD dizaino įrankis

EasyBuild, tai Belgijos gamintojas, kuriantis novatoriškas, stilingas modulinio dizaino sistemas, žinomas dėl savo prekės ženklo EasyCubes. Įmonė siekė išsiskirti iš konkurentų naujais būdais, parodydama modulinių sistemų galimybes – pasitelkdama novatorišką sprendimą, kuris pagerino klientų patirtį ir padidino tiek konversijų, tiek pasitenkinimo rodiklius.

Įmonė bendradarbiavo su Indeform, kurdama EasyCAD, kuris leidžia klientams išreikšti kūrybiškumą, suplanuoti projektus ir įvertinti kainas. Jie taip pat norėjo išmanaus ir efektyvaus būdo valdyti EasyCubes užsakymus ir pristatymą. Sprendimas – debesijos pagrindu veikianti platforma, leidžianti visiems lengvai kurti ir redaguoti 3D objektus internete.

Vartotojai gali vizualizuoti produktą interaktyvioje 3D aplinkoje, reguliuoti spalvas, matmenis ar dizaino elementus paprastai ir patogiai. Sistema buvo sukurta su lengvai naudojama sąsaja, leidžiančia greitai pritaikyti turinį prie bet kokio patalpos plano.

Klientai kasdien gali kurti naujus dizainus, naudodamiesi duomenų baze, kurioje įdiegti kainų skaičiavimo, atsiskaitymo ir siuntimo sprendimai. Spausdinami katalogai taip pat buvo integruoti, kad būtų galima lengvai dalintis turiniu su klientais ar partneriais. Ši sėkmės istorija puikiai parodo, kaip individualūs sprendimai gali sustiprinti e. prekybos integracijas unikalioje ir pažangioje ekosistemoje.

Skaitykite daugiau mūsų atvejo analizėje čia.

Kliento kelias

Perkant internetu, yra trys pagrindiniai veiksniai, kuriuos klientai vertina labiausiai: greitį, inovatyvumą ir valdomumą. Iš verslo pusės, svarbu, kad sprendimas būtų ne tik efektyvus, bet ir padėtų išsiskirti iš konkurentų – kad klientų patirtis būtų išskirtinė.

Neretai standartiniai e. prekybos moduliai nesuteikia pakankamos vertės. Jie gali būti per paprasti, sunkiai pritaikomi arba nepakankamai išskirtiniai. Nors galima skirti daug laiko papildomiems įskiepiams ir koregavimams, vis tiek kyla rizika prarasti savitumą – o tai itin svarbu šiandieninėje konkurencingoje rinkoje.

Kartais geriausia – tiesiog sudalyvauti DEMO sesijoje ir kartu atrasti sprendimą, kuris geriausiai tiktų būtent jūsų verslui.

Individualizuoti 3D sprendimai<

Šiuolaikiniai vartotojai vis dažniau ieško sprendimų, kuriuos galima pritaikyti asmeniškai, o ne standartinių produktų. Užsukite į Nike svetainę, jų tikslas nebe parduoti batus, o pasiūlyti jums juos susikurti patiems. 2D pasaulyje personalizavimas jau tapo įprastu reiškiniu, šiandien nesunku užsisakyti spaudą ant rūbų ar avalynės. Tačiau 3D pasaulyje individualizavimas iki šiol buvo daug sudėtingesnis. Naujosios technologijos leidžia tai padaryti kur kas lengviau.

Puikus pavyzdys – Indeform, padėjęs Boston Innovators Group konkurso nugalėtojams, juvelyrikos prekės ženklui, sukurti internetinį juvelyrikos dizaino įrankį su integruota prekyvietės sistema.

Užduotis buvo sukurti fotorealistinį, interaktyvų 3D dizainerį, veikiantį naršyklėje realiu laiku. Tam prireikė optimizuoto atvaizdavimo greičio, geometrijos, vektorinių žemėlapių, GLSL, e. prekybos integracijos, debesijos ir serverių skaičiavimų.

Tuo metu tai buvo pirmas kartas, kai žmonės be ankstesnės dizaino patirties galėjo susikurti unikalius papuošalus vos per kelias minutes su fotorealistine 3D kokybe.

Įsigilinkite į kliento mąstymą



Galimybės e. prekyboje beribės. Nesvarbu, ką parduodate, visuomet yra būdų, kaip pateikti tai patraukliai, kūrybiškai ir įsimintinai. Dar daugiau svarbu sukurti įspūdingą ir įtraukiančią vartotojo kelionę. Pradedant nuo užsakymų valdymo, prekyvietės integracijų ir pereinant prie pažangių 3D katalogų, VR, dizaino įrankių, vizualizacijų, įvairių personalizavimo metodų. Viskas veda prie vieno tikslo: įtraukti klientą, sukurti išskirtinę patirtį ir padaryti pirkimą įsimintiną, malonų ir paprastą.

Jei ieškote naujų, inovatyvių būdų, kaip iškelti savo verslą, išsiskirti rinkoje ar pagerinti esamus projektus – susisiekite su mumis.

Mūsų profesionalų komanda pasirengusi pasiūlyti sprendimus, pritaikytus būtent jūsų poreikiams, padėsiančius maksimaliai išnaudoti investicijas (ROI). Nedvejokite, kreipkitės ir pamatykite, ką gali technologijos.
Susisiekime